NVIDIA otwiera "NVDLA"



Jeśli dobrze rozumiem to Nvidia otwiera swój projekt "NVDLA", czyli Nvidia Deep Learning Acceleration (Akceleracja głębokiego uczenia Nvidii), umożliwi to tworzenie rozwiązań dotyczących AI używając "powszechnego" (w użytku) akceleratora, który każdy będzie mógł używać.

https://blogs.nvidia.com/wp-content/uploads/2016/09/NVIDIA_Xavier_SOC.jpg

S3TC trafi oficjalnie do Mesy



S3TC to technologia umożliwiająca stratną kompresję tekstur stworzoną przez S3. Przez wiele lat nie mogła ta technologia trafić oficjalnie do Mesy z powodu tego, iż była opatentowana (u nas patenty na oprogramowanie nie działają, ale w USA - owszem). Jednak niedawno patent wygasł co znaczy, że S3TC trafi do Mesy.

Wcześniej aby mieć obsługę tego cuda należało instalować dodatkową bibliotekę do systemu.

Wine Staging 2.18 rozwiązuje problem z CEF dla Origin / Uplay / Battle.net



Wine Staging 2.18 dodaje obsługę dla certyfikatów łańcuchowych ECDSA - nie jest to może ekscytująca nowina, ale ta technologia jest używana przez Uplay, Origin czy Battle.Net - dzięki czemu wiele błędów, które dotychczas były dla tych aplikacji może bezpowrotnie zniknąć.

Inną dużą zmianą jest usprawnione przechwytywanie synchronizacji pionowej dla gier używających DirectX10 i 11, przez co gry powinny dostać VSync teraz poprawnie.



Dodam tylko, że moją grę Occult udało się przenieść na rozwiązania Open Source, przez co będzie w przyszłości możliwość skompilowania jej bez używania niewolnego oprogramowania.


0.000 USD

Zasilane przez Steem.